Biotechnische Dagen

Al het voorbereidende werk is gedaan voor een mooi congres op 7, 8 en 9 november 2017 in Hart van Holland te Nijkerk.

Download hier het PROGRAMMA.

Ook dit jaar kun je kiezen uit een aantal parallelsessies waarin je meer interactief met een onderwerp bezig kunt zijn.
Korte omschrijvingen van de PARALLELSESSIES kun je hier downloaden.

Alle activiteiten vinden plaats in Hart van Holland en het aangrenzende Hotel Ampt van Nijkerk. Extra kamers zijn gereserveerd in hotel Postillion (10 min pendelbus). Er is een busdienst tussen het station van Nijkerk, Postillion hotel en Hart van Holland, download hier het BUSSCHEMA.

De inschrijving voor de Biotechnische Dagen 2017 is vanaf nu geopend. Via een van de onderstaande links kan je je inschrijven voor de Biotechnische Dagen. Download hier het overzicht van de CONGRESKOSTEN.

De Biotechnische Vereniging heeft voor dit jaar besloten een gedeelte van de opbrengsten van het FELASA 2016 congres te gebruiken als korting voor leden die deelnemen aan de Biotechnische Dagen 2017. Dit doen wij door het diner op woensdag aan te bieden voor het tarief van 20 ipv 50 euro en het feest zal geheel gesponsord worden.

Deelnemers, IvD leden en sprekers

Let op, houd de volgende gegevens bij de hand voordat je je inschrijving start:

Lidmaatschapnummer van de Biotechnische Vereniging.
Factuuradres
Kostenplaatsnummer/WBS nummer

Er kan gekozen worden uit de volgende opties:

Individuele inschrijving

Groepsinschrijvingen (indien 1 factuur gewenst is)

Exhibitors

Please follow this link to register your company and exhibitors.