Lid worden

Om lid te worden van de Biotechnische Vereniging moet je je aanmelden via het inschrijfformulier op onze website. Bij de inschrijving vul je het emailadres waarop je te bereiken bent bij je werkgever in.
Heb je geen werkgever maar wil je je wel aanmelden als lid dan kan dat natuurlijk ook. Je hebt dan geen stemrecht en je wordt ingedeeld in de categorie buitengewoon lid. Betaling van de contributie geschied via een automatische incasso.

In de eerstvolgende bestuursvergadering van de Biotechnische Vereniging (6 x per jaar)  wordt dan –conform onze statuten-  je lidmaatschap bekrachtigd. Tevens ontvang je een incassoformulier. Je dient dan het incassoformulier in te vullen en op te sturen / inscannen naar de ledenadministratie.
Vervolgens sturen wij een factuur en incasseren de contributie van je rekening. De contributie bedraagt 15 euro per jaar. Een automatische incasso kan altijd binnen 6 weken teruggeboekt worden. Het contributiejaar loopt van 01 juli tot en met 30 juni van elk jaar, wij hanteren geen contributieladders, dit betekent dat wanneer je in het lopende verenigingsjaar lid wordt, de contributie voor dat jaar geind wordt. Een aantal instellingen/bedrijven betalen de contributie voor haar leden via een verzamelfactuur. Informeer bij je werkgever of dit in jou geval ook zo is. Incassering van de contributie vindt plaats in de periode augustus-september. Je ontvangt hier vooraf nog een schriftelijke aankondiging van.

Als lid van de Biotechnische Vereniging:
- ontvang je 6 x per jaar het vakblad Biotechniek
- krijg je korting bij inschrijving voor de Biotechnische Dagen
- mag je deelnemen aan Themadagen
- toegang tot myBV (beschermd gedeelte van de website)

Het is belangrijk voor de leden om wijzigingen zo snel mogelijk door te geven aan de ledenadministratie.:

Verhuisd? Andere baan? Geen lid? Onjuiste gegevens? Lid worden? Vragen?

Ledenadministratie@biotechnischevereniging.nl

Inschrijfformulier