Biotechnische Dagen

De Biotechnische Dagen 2019 komen er aan. Hieronder vindt je meer informatie over het congres.

Er staat weer een mooi congres klaar op 18, 19 en 20 november 2019 in Hotel Papendal te Papendal. Download hier het PROGRAMMA. Je kunt kiezen uit een aantal parallelsessies waarin je meer interactief met een onderwerp bezig kunt zijn. Korte omschrijvingen van de PARALLELSESSIES kun je hier downloaden. Wegens groot succes hebben we ook dit jaar op de Infomarkt speciale tours uitgezet, waarbij we nu ook speciaal voor studenten een tour zullen samenstellen. Kies een onderwerp en je leert er bij de verschillende bedrijven meer over.

We zouden het leuk vinden als je een poster maakt van jouw bedrijf of jouw onderzoek. Geef bij de inschrijving aan of je een poster wilt maken. Klik hieronder voor de voorbeeldposters.

Klik hier voor de poster BEDRIJF en klik hier voor je poster ONDERZOEK.

Alle activiteiten vinden plaats in Hotel Papendal. Van infomarkt tot welkomst party, van sessies tot de feestavond. Kamers zijn gereserveerd zowel Hotel Papendal als het nabij gelegen Van der Valk Hotel Papendal, waardoor we dit jaar geen bussen hebben geregeld.

Hierbij de adresgegevens:

Hotel Papendal
Papendallaan 3, 6816 VD Arnhem.

Als je de slagbomen door bent moet je doorrijden richting P1 & P2.

Registreren voor de Biotechnische Dagen 2019 is niet meer mogelijk. Vragen  kunnen gestuurd worden naar congresbureau@biotechnischevereniging.nl
Registration for the Biotechnische Dagen 2019 is fully booked. If you have any questions please send an email to congresbureau@biotechnischevereniging.nl

Exhibitors

Registration for exhibitors for the Biotechnische Dagen 2019 is now fully booked.
If you have any questions about your registration please send an email to infomarkt@biotechnischevereniging.nl